Thursday 1 September 2011

http://www.cute-smiley.comFool -,-

Hey there , Im here was not OKAY totally not okay :'( hmm mcm mcm jadi hari ney FAKKK ! Aku still boleh sabar , sabar dengan semua ney >,< sabar dengan sikap Teman lelaki (break dah pun) Haha sabar dengan keadaan sekeliling , sabar dengan perangai setiap kawan :') Ini semua dugaan kan kan ? tkpe aku tak kisah kena jaga hati orang tp hati aku bila siapa nak jaga ? Huh Mak aku cakap #tkpe Allah bg dugaan sbb dia sayang kita

Okay aku malas pluss tak larat nk gaduh , Malas sangat tapi semua dah jadi and benda tu jadi mcm semuaa salah aku , #okay kalau korang ada kat tempat aku , korang paham apa aku rasa sekarang :') serba salah semua ada , sakit hati ! Jalan dalam hujan tp tkde sape kesah , mcm orang bodoh lagi ada , mcm rasa dah kena tipu . Hmm hanya Allah Swt tau apa aku rasa sekarang , Arh lantak lah sekarang ney aku rasa aku DOWN gilaa , sangat down !

Apa yg orang tauu semua nak salah kan aku , puii benda nak jadi nak buat mcm mana ? hmm aku redha jea apa yg dah jadi so tkpe lah ok byee

No comments:

Post a Comment